Milyen rendszer van mindezek mögött ?
! FIGYELEM !
Biztonsági öveket kéretik becsatolni !
Az alábbi cikk kifejezetten rázós lesz !
(emésztési panaszokra legjobb ajánlatom a kezdőlap utáni első cikk )
A DXN termékrendelési, forgalmazói és javadalmazási rendszere egy un. MLM (Multi-Level Marketing) rendszer.
Sajnos ennek a műszónak a hallatán Magyarországon még nagyon sokan fájdalmasan felszisszennek, mert majdnem mindenki próbálkozott már valamilyen hasonló rendszerrel, de a túlnyomó többség nem lett sikeres, vagy egyenesen veszteséggel zárta a pályafutását valamelyik konkurens cégnél. Az én meglátásom szerint ennek oka nem az, hogy maga az MLM egy rossz rendszer, hanem az, hogy amikor a rendszerváltás után a '90-es években elkezdtek bejönni Magyarországra ezek a cégek, hazánkban ennek az iparágnak még semmilyen kultúrája nem volt, senki nem tudta hogyan kell ezt igazán profi módon csinálni úgy, hogy azok se legyenek csalódottak akik nem csatlakoznak. Az azóta eltelt negyed évszázad elég volt arra, hogy ez a szakma kifejlődjön Magyarországon is, megjelenjenek profi szakemberek, akik nem csak tudják hanem megtanítják másoknak is, hogyan lehet egy MLM-et úgy csinálni hogy mindenki elégedett legyen, a munka lazán és könnyedén menjen, a hálózatépítés ne fárasztó kényszermunka legyen, hanem egy könnyed laza szórakozás.
Ha Ön találkozik egy új személlyel, új ismeretséget köt, akkor mi alapján alakítja ki a véleményét az új személyről, az alapján hogy mi a neve, vagy az alapján hogy az illető mit csinál és hogyan viselkedik ?
Ön szerint alkalmazható ez a módszer személyek mellett cégekre is ?
A DXN-ben háromféle csoportba tartozó személyek lehetnek sikeresek :
1. Azok akiknek nincsenek előítéleteik az MLM-mel kapcsolatban, hanem nyitottak arra hogy kipróbáljanak valami érdekes izgalmas újdonságot.
2. Azok akik már csalódtak egy-két MLM cégben, de hajlandóak felülvizsgálni a kudarcaikat és megváltoztatni a véleményüket bizonyos dolgokról, a saját sikerük érdekében.
3. Azok akiket nem sikerült kiábrándítani az MLM-ből más cégeknél elszenvedett sikertelenségekkel, hanem az eddiginél jobb céget keresnek amelyik minden szempontból megfelelő választás lesz a számukra.
Ön melyik csoportba tartozik ? ☺
Az oldal alján olvasható néhány népszerű tévhit és az azokkal szembeni valóság, amik a DXN rendszerében szerzett saját tapasztalataimat tükrözik.
Akkor most engem is megpróbálnak beszervezni valamibe ? Segítség !!!
Kérem mondja meg őszintén - az eddig olvasottak alapján - én megpróbáltam önt beszervezni bármibe is ? Én egy lehetőséget mutatok, amit ön vagy elfogad vagy nem, saját szabad választása alapján. Egyetlen percig nem fogom erőltetni. Bármikor bezárhatja ezt az oldalt.
Az MLM betűszónak ma Magyarországon sajnos még pejoratív felhangja van (de már nem sokáig). Ennek oka, hogy sokan csalódtak mert nem értek el jelentős sikereket, és keveseknek sikerült elérni azokat az előnyöket, amikkel az elején kecsegtették őket. Azért sikerült keveseknek, mert mind a mai napig kevesen tudják, hogyan kell ezt igazán jól csinálni. Észrevette, hogy én nem kínáltam semmilyen előnyt a legelején ?
Én azt állítom, meg tudom mutatni Önnek hogy a DXN-nel hogyan lehet egy MLM hálózatot lazán, könnyedén, erőfeszítés nélkül felépíteni úgy, hogy közben minden érintett fél kellemesen érezze magát.
Hogy a hálózatépítés ne fáradságos munka legyen, hanem egy laza és könnyed szórakozás. ☺
Az én saját személyes tapasztalatom az, hogy maga az MLM önmagában véve egyáltalán nem rossz dolog, hanem egy egészen kiváló és jól használható eszköz, a saját céljaim elérésére és az álmaim megvalósítására. Ugyanolyan eszköz mint egy kés, egy autó, vagy akár maga a pénz is. Lehet jól is használni, meg lehet rosszul is. Nem az eszköz tehet róla, mikor ki hogyan mire használja. A bíróságon sem a kést vagy az autót ítélik el, hanem azt aki nem megfelelően használja.
Önnek mi jut eszébe erről a 3 mágikus betűről : MLM ?
Nekem a kalap.
Tévhit = Az MLM tönkreteszi az emberi kapcsolatokat.
Valóság = Az emberek általában hálásak szoktak lenni azért, ha valaki segít nekik megoldani egy-két problémájukat, segít nekik elérni a céljaikat, megvalósítani az álmaikat ! Az MLM erről szól.
Tévhit = Az MLM-ben csak azok lehetnek sikeresek akik az elején csatlakoznak vagy magas szinten vannak.
Valóság = Különböző cégeknek különböző marketing tervük van. Vannak un. agresszív kompenzációs tervek, és vannak igazságos kompenzációs tervek. A DXN marketingterve igazságos, mert az alsóvonal jutalékát a szponzor jutalékából levonják.
Tévhit = Az MLM-ben csak az lehet sikeres, aki született eladózseni, vagy profi értékesítő.
Valóság = Ha nagyobb a kínálat mint a kereslet egy piacon, vagy irreálisan magas egy termék ára, akkor valóban így van. De a DXN-re egyik sem igaz, mert az európai piac kvázi végtelen, az ár pedig teljesen tolerálható szinten van.
Tévhit = Az MLM-ben folyton zaklatnak, egyfolytában dirigálnak, soha nem hagynak békén, ez roppant idegesítő, de a legrosszabb hogy tőlem is elvárják hogy ugyanezt tegyem a legjobb barátaimmal.
Valóság = A DXN-ben nincs elvárás. A cég oktatási rendszere kifejezetten kihangsúlyozza, hogy a szponzor és a szponzorált közül az utóbbinak kell aktívan kezdeményezni a közös munkát. A saját tapasztalatom a saját szponzorommal 100%-ban alátámasztja ezt.
Tévhit = Az MLM-re születni kell, nem mindenki alkalmas rá.
Valóság = Nekem az a saját élettapasztalatom, mindent amit én egyszer megcsináltam, bármikor meg tudom tanítani bárkinek. Viszont ehhez nélkülözhetetlen a másik fél személyes közreműködése, egyéni kezdeményező készsége. Az igazság az hogy a siker 80-90%-ban az egyén motivációjától és szorgalmától függ.
Amennyiben Ön a saját korábbi tapasztalataira nem talált választ a fentiek között, kérem írja meg nekem a történetét a kapcsolat menüpont segítségével, és elmondom hogy a DXN-ben ugyanaz a dolog hogyan működik.
Megtisztelő bizalmát előre is köszönöm☺.