DSP program

Az MLM rendszerek legnagyobb hátránya a hagyományos jövedelmekkel szemben, hogy az első hónapokban nem lehet sokat keresni, és ezért sokan hamar feladják. A DXN DSP programja ezt a problémát hivatott – ha nem is teljesen kiküszöbölni – de jelentősen enyhíteni. A DSP program lényege, hogy aki ezt használja, már az első hónapokban is elérhet számottevő bevételt a program speciális feltételeinek köszönhetően.

Az alábbi táblázat tartalmazza a DSP csomagok árát, pontértékét, és az utánuk járó jutalék mértékét.

  DSP Jutalék táblázat % "A" kit "B" kit "C" kit
1. TV - Törzsvásárlói ár (Ft)   167 210 98 060 31 450
2. SV (Ft)   67 230 41 365 13 140
3. PV (pontérték)   529 370 112
4. Közvetlen eladás 60% 40 338 24 819 7 884
5. Első szint 10% 6 723 4 137 1 314
6. Második szint 5% 3 362 2 068 657
7. Harmadik szint 5% 3 362 2 068 657

Sorok magyarázata :
1. A csomag ára
2. A csomag árának az a része, amit a cég jutalék formájában szétoszt a forgalmazók között
4. Az általad értékesített DSP csomagok után ennyi jutalékot kapsz.
5. A közvetlen alsóvonalad által értékesített DSP csomagok után ennyi jutalékot kapsz.
6. A 2. szinted által értékesített DSP csomagok után ennyi jutalékot kapsz.
7. A 3. szinted által értékesített DSP csomagok után ennyi jutalékot kapsz.

Kedvezmények :
DSP "A" kit –> a vásárlás napjától számított 4 éven belül a TV 150%-a levásárolható árengedmény formájában.
DSP "B" kit –> a vásárlás napjától számított 3 éven belül a TV 130%-a levásárolható árengedmény formájában.
DSP "C" kit –> a vásárlás napjától számított 2 éven belül a TV 110%-a levásárolható árengedmény formájában.
Tehát mindhárom csomag esetében az új belépő a csomag teljes árát visszakapja árengedmény formájában, + ezen felül 10-30-50%-ot visszakap. Az árengedmény mindhárom csomag esetén a későbbi vásárlások 10%-áig számítható be.

A DSP programban havi elszámolás helyett heti elszámolás van, tehát ha adott héten van egy DSP-s belépőd, a következő hétfőtől kezdve bármikor felveheted az utána járó DSP jutalékot.

A DSP csomagok SV-je kikerül a hagyományos marketing tervből és a fenti felosztás szerint oszlik szét, a PV azonban benne marad.

A DSP program működésének teljes megértéséhez a DXN marketingtervének pontos ismerete szükséges.

Speciális promóció 2015.02.28.-ig :
A fenti dátumig minden új DSP-s belépő szponzora 60% helyett 70%-ot kap az SV-ből, az új belépők esetében pedig a levásárlási időszak mindhárom kit esetében egységesen 10 év.

 

<< Vissza                                                                                   Tovább >>

 

Copyright © 2014 EKV

Az oldalon szereplő tartalom a szerző engedélye után egyedi elbírálást követően másolható etikusan.